Pagina's

maandag 24 november 2014

Mijn babyromper DIY staat op de Hemablog!


Op de blog van Hema kun je, sinds enkele dagen, mijn post vinden over het DIY-project met een babyromper en knutselartikelen van de Hema. Bekijk de post hier. Hoe leuk is dat! Ik vind het leuk dat ze de foto horizontaal hebben geplaatst (zie hier boven). Zo lijkt het of mijn dochter uit het beeld kruipt.

Ik heb dit artikel eerder op mijn eigen blog gepubliceerd. Bekijk deze post hier.

Enkele weken geleden was ik samen met heel wat andere bloggers uitgenodigd voor het eerste blogevenement van Hema. Hier kregen we ook een geweldige workshop van Yara Michels van de Blog Chapter Friday (de winnaar van de Bloglovin Award, Nieuwkomer van het jaar). Op het blogevenement werden we uitgenodigd om te bloggen over artikelen van Hema en dit te delen op de blog van Hema.

Het leek mij wel leuk om te bloggen voor Hema. Allereerst ben ik echt een Hemafan. Ik heb in de vorige post aangegeven dat ik nooit een project start zonder Pinterest, maar dit geldt ook voor de Hema. Voor elke project, feestje of gewoon omdat het leuk is, heb ik wel iets van de Hema nodig. Ook bij meerdere berichten op mijn blog speelt Hema ergens wel een rolletje. Dus het is voor mij niet heel moeilijk om te bloggen over Hema. Ik benadruk het nu alleen meer als ik iets van de Hema heb gebruikt en dan kan ik het gelijk indienen voor de Hema blog.

Ik wilde ook weer een babyromper opleuken met sjablonen en verf. En Hema heeft alles in huis wat ik hier voor nodig had. De post die ik hier over heb geschreven heb ik ingediend voor de Hema blog en Hema vond het leuk en heeft mijn post geplaatst.

Nu mijn post op de Hema blog staat hoop ik dat meer mensen mijn blog leren kennen en hun weg naar mijn eigen blog weten te vinden. Ik help Hema een handje, door mijn blogpassie uit te oefenen en Hema helpt mij een handje door hun bekendheid. 

Bekijk ook de berichten van andere bloggers op de Hema blog hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten