Pagina's

woensdag 10 december 2014

Mijn kerstmis wensenlijst met unieke producten van creatieve ondernemers


O Yeah! Mijn lijst met alles wat ik wens voor Kerst! Dit jaar geen cadeau uit een warenhuis of van een winkelketen voor mij. Op de polaroid camera van de Hema na dan ;). Deze camera in roze (je hebt ook nog andere kleuren) vind ik gewoon te leuk om niet op mijn lijst te zetten.

Ik kom (online en offline) altijd leuke kleine shops tegen met producten die met liefde zijn gemaakt of met zorg zijn uitgekozen door de shopeigenaar. Producten die mij inspireren en waar ik echt blij van word. Shops waar hard werkende creatievelingen achter zitten die ik graag wil ondersteunen door hun producten te promoten via mijn blog en social media en natuurlijk door er te kopen. Het promoten van Nederlandse shop (#supportlocalbusiness) vind ik het leukst!

Ik laat het aan mijn vriend over (die heb ik het gebruik van de lijst natuurlijk opgedragen) om iets uit mijn wenslijst voor mij uit te kiezen. De vlagposter en het beerpopje heb ik uitgekozen voor de kids, maar ik vind ze zo leuk dat ik het niet erg vind als hij deze koopt voor hen in plaats voor iets speciaal voor mij.

Waar je al het leuks op mijn kerstmis wenslijst kunt kopen:
1. Lucky boy Sunday kussen via Knuffels a la carte (NL).
2. Poster vlag van This Cool Kid (NL).
3. Koperkleurige metalen plankdragers van Stoer metaal (NL).
4. Plantenpot om op te hangen van Oh my home (NL).
5. Onderzetter Nova van Lisanne van de Klift (NL).
6. Sweetheart girl polar bear via PS Ik hou van jou
7. Woordslinger via Een nieuw avontuur (NL).
8. Drie potige kat plantenpot van Alicia Zwicewicz via Great.ly (CAN)
9. Polaroid Fuji Film Insta Camera mini 8 via de Hema (NL).

Zie hier onder ook de oproep die momenteel massaal via social media wordt gedeeld en verspreid. Dit is het handschrift van Jasmine Dowling. Zij is zelf de eigenaar van een shop met eigen design posters en woonaccessoires versierd met typografie en kalligrafie.
My christmas wish list with unique products of creative small businesses.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten