Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

H&M All for children collectie 2014

H&M Poncho via Dinky and Dandy
Ook dit jaar is de Hennes and Maurits All for my children collectie voor Unicef weer superleuk! Wanneer het op 30 oktober verkrijgbaar is ga ik gelijk voor de geweldige vogelponcho die je hierboven ziet.

Ik vind echt dat kinderkleding niet gek genoeg kan zijn. Mijn meisje van 5 is pas geleden nog verkleed als berenprinses naar het juffen- en meesterfeest op school gegaan. Met inderdaad de witte pluizige berenmuts compleet met pluizige berenklauwen uit de H&M All for my children collectie van vorig jaar. En zo heeft zo nog meer items uit deze collectie waar zij het hele jaar door thuis, op school, op feestjes en buiten plezier van heeft. We hebben weer zin in een paar leuke fantasierijke speelse items. Zie hier enkele van mijn favorieten.

25% Van de opbrengst gaat naar Unicef. Dus je helpt er gelijk andere kinderen mee. Daar hou ik van!

 

H&M: Kameleon tas, berenmuts, romper, egelmuts, jas en joggingbroek via Dinky and Dandy, Sweaters, rokje en schoenen via Little fashionistas closet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten