Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

De kleurrijke vrolijke collectie van Donna Wilson


Ik word altijd vrolijk van de collecties van Donna Wilson. Ik hou van hoofden en gezichten op woonaccessoires (klinkt wel een beetje creepy zo). Daarnaast vind ik de eenvoud van haar figuren en haar retroachtige kleurcombinaties altijd erg verfrissend.

De woonaccessoires van Donna Wilson gebruik je om bijvoorbeeld een kinderkamer helemaal af te maken. Ik denk dat ik een kussen ga kopen voor mijn kleinste. Zij heeft nog echt een babykamer met veel zachte pastels. Ze wordt al weer bijna 1 jaar en ze kijkt haar ogen uit. Dus het wordt tijd voor wat meer uitgesproken woonaccessoires met wat meer stevigere kleuren in haar kamertje. Ik ben altijd ontzettend kritisch voor de kinderkamers, maar nu wijst mijn neus echt naar deze laatste collectie van Donna Wilson. Zie hier onder mijn favorieten!


Donna Wilson maakt nog veel meer mooie dingen, zoals servies en zelf kleding. En allemaal in die zelfde leuke stijl. Neem een kijkje op haar site en geniet er van!

Bron foto's: Donna Wilson

De producten van Donna Wilson kun je in Nederland vinden bij Femkeidoshop en Buitendenlijntjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten