Pagina's

zondag 27 juli 2014

Wow for you: kleurrijke screenprint designs

 


WOW for you is een label die staat voor geweldige, kleurrijke screenprint (zeefdruk) designs. Dit doen zij op woonaccessoires en papier en ook in combinatie met superleuke stoffen. Ze waren mij al eerder opgevallen, maar sinds mijn bezoek aan de Woonfabriek in de Villa Arena Woonmall ben ik verkocht. Daar zag ik hun prachtige kussens liggen. Wat hen bijzonder maakt is dat alles met de hand is gemaakt. Ik ben gek op handgemaakte producten! Ze gebruiken de zeefdruk techniek om de designs te drukken op stof of papier. Hun designs zorgen voor een vrolijke frisse noot in je interieur. Een poster met een neon roze hart hangt nu in de kamer van mij jongste dochter (ik heb dit ook laten zien in een eerdere post over Villa Arena). Hou ook hun website in de gaten voor workshops. Hier ben ik erg benieuwd naar.

Foto's door mij gemaakt van producten van NOW for you: foto met de kussens op paletbank in de Woonfabriek en de foto van de poster in de babykamer. Foto stapel kussens via blog 101woonideeen. Alle andere foto's zijn van WOW for you.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten