Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Instagram love: Elise Vaughn van Brass razoo kids


Ik hou van Elisse Vaughn op Instagram. Ze is de eigenares van het prachtige kinderkleding label Brass razoo kids en woont in Idaho, Verenigde Staten. De kleding is handgemaakt en daarbij maakt zij gebruik van vintage stoffen. Hoe cool is dat! Naast de rompers die je hier boven ziet, maakt ze ook leuke broekjes, jurkjes, haarbandjes met bloemen en leren sandaaltjes. En echt alles vind ik leuk. Haar kleding is te koop via haar shop op Etsy. Op haar instagram geeft Elisse een 'sneakpreview' van de kleding die ze maakt. Hierdoor was haar nieuwste kledinglijn die zij op
14 juni jl. op Etsy plaatste, dezelfde dag uitverkocht!
 
Twee maanden gelden besloot ik om een account aan te maken op Instagram en ik was gelijk verslaafd. Via Instagram kijk ik mee achter de schermen van creatievelingen, labels, stylisten, kunstenaars, artiesten en noem maar op. Je kan er heel wat inspiratie op doen. Op mijn blog zal ik leuke Instagram accounts met jullie delen. Ken jij iemand die ik absoluut moet bekijken op Instagram? Laat het me dan weten.
 
Je kan mij vinden op Instagram onder de naam #cindyblogtzomooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten