Pagina's

donderdag 13 maart 2014

DIY storage cans

Tinnen blikjes bekleed met print va Maiko Nagao en Ashley Goldberg
Voor op mijn bureau had ik nog een handig opbergsysteem nodig voor mijn potloden, pennen, scharen, etc. Ik ben bezig om een kamertje op zolder in te richten als mijn kantoortje/werkkamer. Ik had dringend mijn eigen ruimte nodig voor al mijn projecten. Het is echt een luxe voor mij om niet meer aan de keukentafel te hoeven werken.Voor op mijn bureau leek het mij eens leuk om enkele tinnen blikjes te bekleden met een leuk papiertje en dan te gebruiken om zaken in op te bergen. Mijn zus had nog wat opgespaarde tinnen groenteblikjes over en via Pinterest heb ik een paar leuke printjes gevonden om ze te bekleden.  De zwart witte printjes zijn gemaakt door Maiko Nagao en kun je hier downloaden via. Het gekleurde printje is werk Ashley Goldberg. Haar werk vind je hier. De elastieken band heb ik gekocht bij de Hema.

Tinnen groenteblikjes om te bekleden en te gebruiken om spullen op te bergen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten