Pagina's

donderdag 4 april 2013

Poppenhuis met Ferm Living behang


Ik heb een poppenhuis gekocht voor Myra die ik vervolgens heb bekleed met het miniatuur behang van Ferm Living. Ik wist al lang dat ik een poppenhuis zou kopen wanneer ik een kind zou krijgen. Vroeger speelde ik urenlang met mijn poppenhuis die ik van een lieve oudere buurvrouw had gekregen. Voor Myra's poppenhuis heb ik geduldig gewacht tot zij drie werd.  Via marktplaats heb ik toen een leuke handgemaakte poppenhuis gekocht, waar zelf nooit mee is gespeeld.

Ik heb altijd al gehouden van het behang van Ferm Living. Ik ontdekte dat zij diverse miniatuur versies van hun behang op hun website hebben geplaatst om te downloaden en om uit te printen. Ferm Living heeft zelf ook een poppenhuis in hun collectie waar het uitgeprinte behang precies in past. Het poppenhuis van Myra is van een andere afmeting dus ik moest wel wat passen en meten met het behang. Ik ben uiteindelijk echt blij met het eindresultaat. De volgende stap in dit project is om leuke meubeltjes  voor het poppenhuis aan te schaffen. 

Ook bezig met een poppenhuisproject? Je kunt onder andere het behang op de foto (maar ook vele andere), hier downloaden. Daarnaast vind je hier ook een stappenplan. Uiteraard kun je het miniatuur behang natuurlijk ook voor veel andere projecten gebruiken. Laat weten als je hier iets leuks mee gaat doen.

Op de website van Ferm Living kun je ook terecht voor de leukste woonaccessoires en meubels. Als ze nu eens van alles een miniatuurversie maken voor in een poppenhuis, dan wist ik het wel. Heeft iemand nog leuke tips over plekken waar ik, naast marktplaats, leuke meubeltjes kan vinden voor een poppenhuis? Laat mij dat dan weten!

Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten