Pagina's

dinsdag 30 april 2013

Bedankt koningin Beatrix

Foto gebruikt van het boek Beatrix, Dwars door alle weerstand heen van Jutta Chorus
 
Een paar jaren geleden had ik de eer om de hand van de koningin te mogen schudden. Ik was via mijn werk betrokken bij een jongerenproject en deze jongeren mochten voor haar optreden. Ze nam volop de tijd en de rust om met onze jongeren in gesprek te gaan. Ze was warm en echt oprecht in hen geïnteresseerd. De hele dag liepen we met zijn allen op wolken. Ik was al een fan van de koningin (dat is echt met de paplepel bij mij erin gegoten), maar dat is sinds die dag alleen maar gegroeid. Ik bewonder haar voor haar warmte, kracht, oprechtheid en tomeloze inzet voor haar landgenoten. Een echte koningin in mijn ogen. Ook als zij vandaag het koningschap overdraagt aan haar zoon, zal ik haar altijd als een koningin blijven zien.

Deel it bericht met je vrienden als jet het leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten