Pagina's

zondag 31 maart 2013

Vrolijk pasen!


Ik heb een taart gemaakt speciaal voor Pasen. Dit is nu de tweede taart die ik ooit heb gemaakt. Hij is wat kleiner uitgevallen dan bedoeld, maar ik verwacht dat hij wel lekker is. Weer met mijn favoriete chocolade cakemix en met een vulling van frambozenjam. Ik heb me echt uitgesloofd op de decoratie die bestaat uit fondant. Ik wou eigenlijk een wit konijntje maken, maar helaas was ik vergeten om witte fondant te kopen. Ik neem deze taart mee naar mijn ouders, met wie we altijd de eerste paasdag doorbrengen. Het is een verrassing voor hen. Ik kan niet wachten om het eerste stukje taart aan te snijden en om de taart te proeven! Laat het weten als je ook een taart hebt gebakken voor Pasen of als je ook net als ik met taarten bakken bent begonnen. Tips over het bakken van taarten zijn ook welkom.

Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten