Pagina's

zondag 10 februari 2013

Myra's kamer voor de komst van haar grote bed

(Myra's room before she had her new big bed)
 
Het werd echt tijd voor een nieuw bed voor Myra. Ze is nu drie jaar en echt toe aan een groter bed. Voor de komst van haar nieuwe bed heb ik nog wat laatste foto's gemaakt. De foto's vind je hieronder. Op de laatste foto staat Myra haar nieuwe bed. Een witte halfhoogslaper van Bopita Bella. Ik ben al heel lang fan van dit bed. Ik twijfelde lang tussen dit bed en een bed van Steigerhout, maar het is toch de Bopita geworden. Myra is echt dol op haar nieuwe bed. Ze vind het echt geweldig. Soms plagen we haar door te zeggen dat we toch maar weer haar oude kleine bed gaan terugzetten. Daar is ze het natuurlijk helemaal niet mee eens. Voor haar nieuwe bed hebben we haar kamer enigszins aangepast en ik ben van plan om er nog wat leuke dingen bij te kopen. Een kamer in ontwikkeling dus. Net als mijn kleine meisje.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten