Pagina's

maandag 25 februari 2013

Een nieuwe Sony HX200v digitale compactcamera

Ik heb eindelijk een nieuwe camera! Een Sony HX200V Digitale compactcamera. Ik baalde ontzettende dat ik voor mijn blog was aangewezen op een slechte oude digitale camera en de camera van mijn Ipad. Ik moet altijd flink sleutelen aan mijn eigen foto's en dan vond ik de kwaliteit vaak nog beneden de maat.  Deze camera heeft een krachtige zoom, maakt scherpe Full HD fims en is eenvoudig handmatig te bedienen. Ik heb er ook nog een leuk tasje voor aangeschaft en ik heb er een gratis foto workshop via Foto Klein bij ontvangen. Ik ben van plan heel wat mooie foto's te schieten met deze camera voor mijn blog, mijn gezin, familie, vakanties en noem maar op.
 

Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten