Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Diadeems maken tijdens de workshop

Tijdens de workshop van deleukstedingetjes.nl op de negenmaandenbeurs heb ik twee super leuke diademen gemaakt voor mijn dochter Myra. Ik was er afgelopen vrijdag samen met mijn vriendin Breg die niet een, maar twee kinderen verwacht. Dat opzich is natuurlijk al geweldig nieuws. Breg heeft ook twee diademen voor haar dochter gemaakt.
Ik ben altijd op zoek naar leuke haaraccessoires voor Myra en nu mocht ik ze zelf ontwerpen en maken. Tijdens de workshop kon je door bakken met allerlei leuk materiaal, spitten om zelf je diadeem samen te stellen en vervolgens met een lijmpistool aan elkaar vast te maken. Je kon ook nog een heleboel andere leuke dingen maken tijdens de workshop, zoals een memoboord, fotoboek en haarknipjes. Helaas was de tijd te krap om nog meer te maken, want wij wilden ook nog door naar de huishoudbeurs. Al had ik er gerust een hele dag kunnen vertoeven om te werken aan een gehele collectie bestaande uit haar en woonaccessoires. Ik heb er ontzettend veel inspiratie op gedaan. Het lijkt me leuk om vaker leuke haaraccessoires te maken voor Myra.
Ik had verwacht dat Myra de diadeem met het varkentje Olivia geweldig zou vinden, want ze is gek op het voorleesboek van Olivia. Ik was helemaal in mijn sas toen ik het varkentje vond. Maar ze vond juist de roze diadeem met het vintage meisje het leukst. Mijn meisje is nu eenmaal dol op roze.
Daarnaast kon je in de shop ook met de hand gemaakte items kopen. Ik heb nog een haarknip gekocht met een oranje bloem voor Koninginnedag en een bekleed kapstokje met hartjes waar je foto's in kan doen.
Op de site van leukstedingetjes.nl kun je allerlei leuke vrolijke handgemaakte leuke item kopen. Daarnaast kun je bij hen ook terecht voor workshops en kinderfeestjes.

 
 





Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten