Pagina's

donderdag 6 december 2012

Shoplog November

 Op Flavourites Live! heb ik de borden van de knipkunstenaar Rob Ryan gekocht bij Designfabrix. Ik ben echt een grote fan van hem. De set, bestaande uit vier borden met verschillende mooie prints is geïnspireerd op de vier jaargetijden. Ik moet nog een mooi plekje in mijn keuken vinden waar ik ze kan ophangen, want ik vind ze letterlijk te mooi om van te eten. Wanneer ik ze heb opgehangen laat ik dat hier op mijn blog zien.

Foto Body and Fou
Op Flavourites Live! heb ik ook een andere geweldige knipkunstenares leren kennen, namelijk Geertje Aalders. Ontzettend leuke en talentvolle jonge vrouw. Ze doet veel werk voor Flowmagazine. Haar werk is heel herkenbaar. En ze vond de trui van mij en mijn vriendin leuk! Terwijl zij er zelf ook geweldig uitzag. Ik heb haar stempelset voor Flowmagazine bij haar gekocht. Mijn dochtertje heeft het thuis direct van mij afgepakt en bij haar eigen stempels gevoegd.
Foto: Adotofcolor.blogspot.com
 
Deel het met je vrienden als he dit bericht leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten