Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Welkom bij de start van mijn blog

Een blog beginnen. Ik heb er lang over nagedacht en vind het echt een enorme uitdaging. Wie zit er nu te wachten op de zoveelste blog over wonen, doe-hetzelf-projecten (DIY) en mode etc. Toch is bij mij dat gevoel om iets te vertellen en te delen gebleven. Wanneer ik iets leuk vind dan wil ik dat altijd met de hele wereld delen. Als kind had ik dat al. Hoe kan dat nu beter dan met een blog! Ik doe altijd veel inspiratie op uit blogs van andere wereldbewonderaars, dromers, activisten, makers, denkers en architecten van het leven. Ik hoop dat ik met mijn blog ook andere kan inspireren om de wereld om ons heen mooier te maken en het met al zijn schoonheid te bewonderen.

Verder is het ook een uitdaging om  het schrijven voor mijn blog te combineren met mijn drukke leven als moeder en mijn werk als ambtenaar, maar ik verwacht ook veel plezier bij het schrijven en bij het ontwikkelen van mijn blog.

Vragen, ideeën, suggesties en opmerkingen zijn super welkom op mijn blog. Ook als je een bijdrage wil leveren aan mijn blog, hoor ik dit graag. Vind jij een bericht op mijn blog leuk? Deel dit dan met je vrienden via social media en mail.

Happy November!

Mijn sierappelboom eind oktober 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten