Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Flavourites Live! leuk en inspirerend

(Flavourites Live! was fun and inspiring!)
 
 
Hierboven zie je wat leuke kiekjes die ik heb gemaakt op Flavourites Live! in de creatieve fabriek De Overkant in Amsterdam. Voor meer informatie en foto’s kan je terecht op de Flavourites Live! website. Tijdens Flavourites Live! kon je live shoppen bij 160 Online shops!
De ondernemers hadden echt hun best gedaan om leuke, creatieve en inspirerende shops in te richten. En, er was meer dan genoeg om uitgebreid te shoppen op het gebied van wonen, mode, design en trendy materiaal voor de doe-het-zelvers. Dit was mijn eerste bezoek aan Flavourites Live!, maar zeker niet mijn laatste . Volgend jaar viert Flavourites zijn eerste lustrum en dan beloven zij ons nog extra te verrassen tijdens Flavourites Live!
In de tussentijd blijft Flavourites ons via hun website en hun online magazine Flavourzine op de hoogte houden van de leukste online webshops.
In mijn volgend bericht over mijn recente aankopen, zal ik wat items laten zien die ik tijdens Flavourites Live! heb gekocht. Houdt mijn blog dus in de gaten!
Deel het met je vrienden als je dit bericht leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten